dimecres, 19 de desembre del 2018

Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de vegetació.Dit d'una altre manera:hi ha tres llargs de rostoll ( L2 i els dos darrers) i cinc que a nosaltres ens han semblat guapos.Jo he trobat que hi ha trams de IV una mica exposats,mentre que el company ho ha trobat molt correcte.

Orientació: Sud.
-Accés: Aparcament de la Salut a Collbató.
-Aproximació: Des de l'aparcament de les Coves del Salnitre pugem les escales i just abans de la Cova deixem les escales a l'esquerra i prenem un camí que baixa fins la base del Serrat de les Garrigoses. Seguim per sota d'aquesta paret i arribem a sota del Serrat dels Monjos. Seguim el camí creuant la paret. La via està a la meitat del Serrat dels Monjos i amb la ressenya es veu des del camí.Busquem una traça que ens conduirà a la base de la paret un cop aquíl cal grimpar un petit contrafort de 5 metres,damunt del qual hi trobem un espit i El Último Sueño pintat.Les lletres són tan grans que es veuen des de peu pla.

Material: Un joc de tascons i un altre de friends des de l'Alien blau al Camalot#1.
Prohibicions: De l'1 de Març al 31 de Juliol.
Grau obligat: V+.
Descens: Hem de seguir pujant uns metres i després flanquejar per la carena cap a l’est fins que trobem una instal·lació de ràpel. Fem aquest ràpel (45 metres) i prenem un corriol més definit que ens deixarà a una segona instal·lació, des d’on farem un segon ràpel (45 metres) que ens deixa al camí.