dimecres, 10 d’octubre del 2018

Directa Correveidile al Pic del Martell.

La primera tirada l'he trobat guapa per vertical i mantinguda,el segón llarg és xulo però són ressalts sense continuïtat igual que la terçera tirada.La paret és la que és però no és de les que més ens ha agradat. La via ha estat reequipada fa relativament poc i m'imagino que s'anirà fent més,de manera que cada cop tindrà menys vegetació.Val a dir que la restauració de la via s'ha fet només de les expansions de la própia via i no de les xapes de les vies que la creuen de manera que trobarem un bolt per llarg i dos a les reunions,la resta espits i burins d'època. Al segón llarg hem anat per la dreta (Diagonal Pasatiempo) és més fàcil i es protegeix millor.

-Accés: des de Barcelona es fa per l'autovia de Castelldefels en dirección Sitges i Castelldefels. La deixem a la sortida 42 amb la indicació "Port Ginesta". Seguim paral.les a l'autovia en dirección Sitges. De seguida arribem a una rotonda i ens desviem a la dreta per entrar a l'urbanització " Rat penat ", crec que hi ha una tanca però està sempre oberta. Després d'una petita avinguda amb pins trobem una altre rotonda, seguim per una carretera de revolts amb forta pujada i amb un cartell que indica " Parc Natural del Garraf". Quan portem 1.8 quilómetres des de la segona rotonda arribem a l'aparcament que ens queda a ma Esquerra i que te un cartell que diu " Pic del Martell ".
-Aproximació: tot i no durar més de deu minuts és una mica incómode. Baixem uns metres i creuem la carretera. Pujem per traça força definida fins a un coll on ja veiem la paret Est del Pic del Martell. Baixem pel vessant oposat. La via està situada molt a prop del sector esportiu Cova dels Bombers, pel que el més fàcil serà accedir a aquest sector i seguir per la base de la paret cap a la dreta fins al final del mateix. L'aproximació al sector esportiu és molt evident ja que al cap de poc de baixar ja veiem la cova.
-Orientació: Est,ombra a partir de les quatre.
-Material: Nosaltres hem passat amb un estrep,cintes llargues i doble corda, un joc de tascons i un altre de friends des de l'Alien verd al Camalot del 2.
-Grau Obligat: V+/A1.
-Descens: del final de la via acabar de grimpar ressalts i anar amb tendència a l'esquerra ( direcció a l'aparcament ) fins a trobar una bona traça que s'ajunta amb la traça per la que hem aproximat.