dilluns, 20 de gener del 2020

Donec Perificiam al Cap del Ras.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i prou ben parit!.De roca també hi ha de tot,a trams excel.lent a trams sanejada i a trams a controlar,m'imagino que s'anirà fent i millorant. Compte amb fer la via algún dia amb la paret concorreguda que a les travesses tenim números d'enganxar algú.

Accés: Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets, aparquem més o menys a la vertical de la via,a on va parar la traça de baixada més o menys.Un pèl abans d'un gran bloc. La via queda just a l'esquerra de l'Agulla de l'Embut.
Aproximació: Nosaltres hem pujat a sac des la pista seguint alguna traça.Segur que surt més a compte pujar fins a l'iniçi d'alguna clàssica i flanquejar.
DP picat a l'inici i bolts visibles en un díedre.
Material: Una quinzena d'expressos,algún tascó i un joc de friends des de l'Alien blau al Camalot del 3.Si es va just de grau pot anar bé repetir 1 i/o 2 pel setè llarg.
Horari: Aproximació 20',via 4 hores i descens 30'.
Orientació: Sud.
Grau obligat: 6a/A1.Si no es domina el 6a potser amb el ganxo i la tramposa es pot rebaixar a V+.
Descens: La via acaba en una feixa,la seguim a la dreta amb fites.Amb alguna desgrimpada arribarem a una tartera i d'aquí a la pista on hem aparcat.