dimecres, 8 d’agost del 2018

El Pirata Solitario.

En general ens va agradar,la paret que recorre la via és ben guapa i la terçera tirada és xula.La resta te trams bons però ara mateix no recordo cap tirada orgàsmica. La via és força variada.
Accés: L'aparcament de la ferrada Regina està prohibit.Si som de respectar-ho una possible solució serà estacionar a l'embarcador.Per fer-ho si venim de Ponts cal agafar una carretera uns cinccents metres abans a ma dreta que baixa a un embarcadero i aparcar al mateix. Després caminem paral.lels a la carretera fins que som davant de l'aparcament i creuem la carretera,uns cinc minuts més.

Aproximació: Cal anar direcció al torrent,primer el vorejem per la dreta,caminem un tramet per dins del torrent i de seguida agafem un camí a l'esquerra del torrent que fent una mica de marrada ens portarà a la base de la Paret de la Cascada. Durant l'aproximació cal vigilar dues coses:
1. No seguir el torrent,hi ha traça però acabes tallat.
2.No agafar una traça que marxa a la dreta del torrent cap a la ferrada.
Un cop a la base de la Paret de la Cascada la seguim cap a la dreta. Passem de llarg la traça que ve de baixada i seguim flanquejant per una traça a vegades poc fressada crec recordar que hi havia trams de cordes fixes. Diria també que a l'iniçi de la via hi ha una corda fixe.

Orientació: Sud.
Material: Estrep, joc de tascons i de friends des de l'Alien blau al #4.Sinó portem el 4 pas de 6a amb la xapa al genoll,terçer llarg.
Grau obligat: V+/A1.
Descens: Del final de la via sortir cap a l'esquerra a buscar la baixada de la ferrada que es troba marcada amb punts vermells i que ens retornarà a la base de la Paret de la Cascada. Aquesta baixada es troba equipada amb cables i graons, fa anys que no s'en fa cap manteniment i cal anar alerta.

1. Sembla ser que hi ha un niu de voltor a la part final que obliga a sortir per les dues darreres tirades de la Mare Tenebrosum.

1. Hola esto sigue aún así, donde me puedo 8nformar, gracias

2. Hola,
      No ho se però si ho descobreixes diga-ho!.
      Gràcies!!

2. Sigue habiendo nido y buitre!

3. Sembla que el primer pito de l'últim llarg ha saltat, just sortint de la reunió.per arribar al segon hi ha un bloc llaçat que ha cedit. És molt precari i si algú s'ha agafa sembla que caurà un bon tros. Crec que amb un O dos universals mitjans es podria passar bé.