Poc han durat les vies obertes en aquest penysegat de pissarra.Màxima difusió a les xarxes,efecte crida,es troba un niu,es notifica als forestals i els forestals desmonten les vies.Els parabolts han estat serrats o bé enfonsats,així que s'enten que no hi ha intenció dels forestals de regular-ne l'escalada de manera estacional sinó que és un tancament de manera indefinida. Compte que el cartell de prohibició està pràcticament al final de l'aproximació,que de l'Escamarlaneta se n'han retirat totes les xapes però de la Cangreja se n'ha deixat la primera xapa,a veure si així algú pren mal.Els que com un servidor no les hagueu pogut escalar sempre us quedarà el consol que estaven equipades amb bolts inox,de manera que escalar aquí era com una ruleta rusa,quant més dies pasen més bales al carregador.

Que ràpida que és l'administració pel que convé. És curiós perquè això no és parc natural i està sota la carretera.
ResponElimina