dissabte, 16 de juliol del 2011

Fresnidiello: La Conjura...i Vía de los Buitres

La Conjura de los Fatos feta amb en Marc Sureda i la Vía de los Buitres amb en Salip.
-Ressenyes: Les d'en Luichy

-Material: Per  La Conjura... hem fet servir un joc de friends entre l'Alien groc i el Camalot  del 0.75 per protegir la segona part de la quarta tirada i algún pas puntual. Mentre que a la Vía de los Buitres hem possat de l'Alien blau al Camalot del 2.
-Orientació: Sud Est.

-Aproximació: Evident des de l'aparcament. Baixem,creuem el riu i remontem la vessant oposada. Amb el croquis es troba bé. A La Conjura... el primer parabolt queda alt peró es veu mentre que a la Vía de los Buitres hem d'escalar unes tombades plaques amb canaleres sense assegurançes.

-La Conjura de los Fatos:  Molt guapa,vertical amb bona roca i força variada. A la segona tirada vàrem anar a l'esquerra a buscar una reunió o pujar directament recte a buscar la reunió. Si vas a la dreta ( amb un sol bolt segons lanochedelloro.com ) et fots a la reunió de la Via de los Buitres. Si tires ben bé recte i vas a la reunió que hi ha just per sobre ho compliques més ( 6a+ obligat i amb fregament ),en canvi per l'esquerra es fa millor. Com a dificultat obligada 6a ( al darrer llarg ).

-Via de los Buitres: També molt guapa, segurament un pèl més fàcil que l'anterior. Roca molt bona. També ens hem perdut una miqueta peró la via es va trobant. V+ obligat, la R8 no l'hem trobat.

-Descèns: Amb rapels per la Vía de los Buitres. Amb dues cordes de 60 es poden empalmar ràpels, crec que n'hem fet quatres.