dilluns, 10 d’abril del 2017

Chachi Piruli a l'Elefantet.

Placa,placa...molt recomanable pels amants de les plaques montserratines i pels que es vulguin estalviar les escales dels pobres per pujar a escalara a St.Benet. Clàssica de la paret juntament amb la Colorantes Permitidos,més exigent.Hem enllaçat les dues primeres tirades per estalviar-nos una reunió incómode però hem tingut força fregament,segurament ha sigut pitjor el remei que la malaltia. També amb força fregament hem enllaçat la quarta i la cinquena.

Accés: Monestir de Montserrat, aparcament de pagament amb descomptes a federats.
Aproximació: Un xollo,només dura cinc/deu minuts. Des del Monestir agafar les escales dels pobres com si pujessim a St. Benet,Gorros...Creuem el torrent i pujem la primera tongada d'escales. Arribem a un planer amb alzines,cal allunyar-se del camí uns cinquanta metres per arribar a la paret. Ponts de roca visibles.

Orientació: Est.
Horaris: Aproximació 10',via 2 hores i baixada 20'.
Material: Una desena de cintes exprés,llargues i doble corda per poder enllaçar.
Grau obligat: V+/A0.
Descens: Del final de la via seguim un corriol a l'esquerra que ens deixa al camí que puja a St.Benet,el seguirem de baixada a l'esquerra per trobar les Escales dels Pobres per on retornarem al Monestir.

1. Una via molt encertada, per gaudir ! enhorabona !

2. I tant!!molt guapa.Ja l'havia fet un altre cop però haurem de repetir.