Elegant i senzilla,en passar per sota ens ha vingut de gust escalar-la. Ideal per fer-la baixant de la Piràmide ( Aresta Brucs ) i combinar-la amb la Mamelluda ( Anglada,Sandra...).
Accés: Aparcament de Can Maçana, situat en un coll a la carretera entre el Bruc i Manresa. Convé no deixar res al cotxe, ja que és un lloc típic de robatoris. Ara per aparcar-hi els caps de setmana i festius cal pagar 4€ (2€ si estàs federat).
Aproximació: Des de Can Maçana anem al Refugi Vicenç Barbé i prenem el camí en direcció est cap a Frares. Pugem per la Canal Ampla i, poc abans d’arribar a la Sensenom, veiem un cartell (queda molt amunt, costa de veure) que indica Miranda d’Alba. Prenem aquest corriol a la dreta, que passa pel vessant sud de la Caputxa i aviam arribem a l’Agulla Amagada.
Grau obligat: IV+,en algun punt exposat.
Orientació: Nord.
Horaris: Aproximació 50 minuts,via i rapelar 50 minuts.Per tornar a Can Massana uns tres quarts.
Material: Dues vagues merleteres,un parell de tricams (negre i vermell) així com l'Alien verd.Cordino per reforçar la cadena del ràpel. A la guia de'n Brugaroles esmenta un casquillo d'espit ( del 8?) però no l'hem sabut veure.
Descens: Un sol ràpel de 25 metres per l'esquerra,est.
Ressenya: Tant la ressenya com la fotografia són de Roca Calenta,moltes gràcies Jordi!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada