dilluns, 5 de novembre del 2012

Aresta Brucs a la Boteruda del Gra

-Cordada: Alex Bottagisi, Anali i Teo
-Ressenya: Hem utilitzat la del llibre d'agulles d'en Dalmau
-Material: La via està poc equipada amb burins: 2 el primer llarg i 1 el segon. Les reunions de burins estan al costat de les reunions amb parabolts de la via Dipankasa i es poden utilitzar sense cap problema.
-La via: Molt curta però amb bona roca. Té 60 m q per fer-los durar els hem fet en 2 llargs. Segur q es poden empalmar amb cordes de 60. El primer buril q es veu des del peu de via està molt amunt i no es pot assegurar massa bé. Després es més sencilla. El segon llarg es pot assegurar b amb un tascó i un Camalot 2. Ens ha semblat un bon IV expo de Montserrat.
-Aproximació: Des de Can Massana vas fins al refugi Vicens Barbé i pujes per la canal de les besones que surt 5 metres abans d'arribar al refu. Ens enfilem fins a creuar-nos amb el cami d'agulles amb marques vermelles. El seguim a la dreta uns metres fins que arribem a la boteruda de gra que queda a la nostra esquerra. Hi ha un buri al peu de la via.

-Descens:Nosaltres hem rapelat la via des de la reunió de la Dipankasa. Sembla que hi ha un rapel de 15m a la vessant N-E però no el vam trobar. Per rapelar la Dipankasa calen cordes de 60 o fer 2 ràpels. Hi ha reunions equipades per rapelar

1. Teo!!!, que tal? me n'alegro molt que tornis a escalar...aviam si quedem!!!!!.
    He possat etiqueta al post que te l'havies endescuidat.