dijous, 30 de gener del 2014

No t'enredis.

-Cordada: Berta i Busquets.
-Orientació: Sud, tot i que el sol hi comença a tocar cap a les 10 perquè te una muntanya al davant que tapa la paret.
-Accés: Estopinyà, aquí hem d'anar en direcció a l'embassament de Canelles. Arribant a l'embassament hem d'agafar el trencall que puja a l'esquerra. Si agafessim el que baixa a la dreta aniriem a l'aparcament de la Si quieres llegar a viejo no hagas vias del Marmolejo. Continuem fins a un tunel, el millor és aparcar a ma dreta just abans del túnel.
-Aproximació: Entrem al túnel i en sortim a la primera porta que hi ha ma dreta, havent de saltar la tanca. Un cop a fora del túnel hem de baixar per les escales uns cinquanta metres ( ma dreta d'esquenes a la paret ). Es veu el primer pont de roca i el primer bolt.

-Material: joc de tascons i joc de friends des de l'Alien blau al Camalot del 3. Si volem fer la primera tirada amb A1 ens pot anar bé un pedal i repetir els Camalots del 0.75 al 3 ( sobretot aquest darrer ! ), el del 4 no entra.
-Via: Coincidim completament amb la valoració que fa en Luichy , bonica escalada d'aventurilla peró com que no es deu fer massa te vegetació en alguns punts i a més creuem una feixa. Del mateix estil em va agradar més la No t'engalletis, és més sostinguda i hi ha menys herba.
Per afegir a la topo: el pont de roca de l'inici del quart llarg no es veu, està un o dos metres en vertical per sobre la role, a la quarta reunió no hem vist el pont de roca que marca i a més el clau costa de veure i a la sisena tirada hi ha un pont de roca per sota del pitó que marca la ressenya.

-Descens: Carenar a la dreta, mirant a la paret, a vegades arran de cingle i altres més allunyats. Hi ha força fites i en més o menys un quart estem a la última reunió de la No Entaleguis, dos bolts amb mosquetó i cadena, a sota d'una pilona. Hem fet dos ràpels, guiant una mica l'últim per trincar la brana. Els ràpels ens deixen a l'altre banda del túnel on hem aparcat.

1. iep... guapo el llarg d'entrar de 6a "made in teixi"....., si has d'anar un altre cop a canelles dis-me-ho que hi ha un descens a peu... però no se pot publicar que sinó ens ho tancaran.....

2. Hola, es mejor no poner información de la aproximación, lo de saltar la valla, cuanto menos sepan algunos mejor que si no nos echan el cerrojo rápidamente.
    Yo ya he hecho todas las largas de canelles y te recomiendo si no la tienes hecha la No tu Pensis.
    Un saludo de un caracol

3. pues su¡i has hecho todas la largas ya me diras que te parecen aquarian wall yla dels montres, que me parecen que no tienen repeticion.... y a laderecha de la oresa el rompeolas........

4. Rectifico, todas las que pasan de 200 metros

5. Hola!,
    -Jorge: cuando tenga un momento saco lo de la valla. No encuentro la reseña de la no tu pensis, sabes donde puedo conseguirla?.
    -Roger: Aquestes que comentes no les tenia pa controlades, les haurem d'imprimir i afegir al carpesano de pendents!
    Salut i rostoll!!!

6. Me he liado con los nombres, quería decir No tata balis.
    Si me pasas tu correo te envio la reseña.