dimecres, 26 de novembre del 2014

Joanet el cosinet i Tio Juan a Roca Maura.

Final de la J.C.
La via va per l'evident diagonal herbosa que ratlla la paret d'esquerra a dreta, per on jo tenia entès que hi anava la pionera Mandràgora, algú ho sap?. En general és una via herbosa i de caminar amb alguns resalts curts.El tram de la Gran Cova és curiós però l'hem trobat ple de sorra, el darrer resalt és guapo peró molt curt ( 10 metres ). Si la volem fer jo crec que amb un joc de tascons i força vagues sabineres es fa. L'estrep pot anar bé per la darrera tirada, que és la més difícil, el tema aquí queda en V+/A1.
Si algú s'animès i la netejés potser quedaria una " alpinada " prou decent, aixó sí al costat de l'urbanització.

Topo del Vèrtex.Falten vies!.


Uns dies més tard amb en Salip anem a provar sort a la Tio Juan, hi anem una tarda sortint de currar i a més hem de tornar a casa d'hora...la començem i no l'acabem . Hem arribat fins a un espit amb un vagueto ben visible des del terra, a l'esquerra de la Patafísica i la Directa Gresca. Res a veure amb la Joanet...
El tram que hem fet era ben vertical i amb la roca una mica crostosa ( zona de gruyeres ). Hem baixat a l'inici de l'A2: hi ha un clau que no es veu des de el terra i es veu tota l'estona fissurat, aixó si algú hi ha deixat una falca...potser millor portar pitons!.

Entrant a la Gran Cova.

6 comentaris:

  1. Que passa Búsquets!
    Ei, vaig deixar la Patafísica equipada amb parabolts del 8 i del 10, a veure si vas un dia d'aquests, crec que ha quedat força xula ara. Amb els friends i tascons per completar l'asunto sabah?
    Jo ara estic fora de joc, tinc una espatlla xunga, a veure si quan em recuperi fem alguna vieta
    Salut neng!

    ResponElimina
  2. K passa Màrtin!com va neng?.
    Que t'ha passat a l'espatlla? espero que et recuperis aviat, aviam si quedem.
    Aixó de les xapes de la Patafísica ho vaig veure al teu fb, pot ser que féssiu una ressenya?. Si me la passes la penjo al bloc i le hacemo promoción sae neng????.

    ResponElimina
  3. Hola bous,

    Fa diez, amb una ressenya de quan la via es feia bastant catxarrera em vaig mirra la PATAFISICA ( potser en aquets mateix blog).
    El tema de les xapes significa que esta EQUIPADA o MÉS EQUIPADA?
    encara guardoi la ressenya i un dia d0aquests hi anierem. QUE HEM DE DUR? GRACIES!!!

    ResponElimina
  4. Hola tranki!l'hi pregunto a en Martí que és qui va obrir i posteriorment equipar la via i et dic el que.Si ha canviat els pitons per xapes,conta la meitat del ferro que dic que nosaltres som de cossir els llargs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja he penjat la ressenya actualitzada a l'entrada.Sembla ser que en Martí ha canviat alguns pitons per bolts.Per tant d'assegurançes n'hi ha les mateixes i el material hauria de ser el mateix que marco a la piada.

      Elimina