dilluns, 21 de novembre del 2016

Tio Juan a Roca Maura.

No he fet massa vies d'aquesta paret però m'ha semblat una via per a col·leccionistes. El primer llarg és el més exigent amb diferència, comença amb un tram en lliure semiequipat i després trobarem un fissura lleugerament desplomada que es supera en artificial de tascons i friends petits (trobarem un pitó i un parell d'espits). El segon i tercer llargs no són força discrets. L'últim llarg és més guapo però es fa curt. Nosaltres hem empalmat el tercer i quart llargs, però potser no val la pena perquè hi ha força fregament.

-Cordada: Nis, Busquets i Macau.
-Accés: Hem d'anar a l'urbanització Roca Maura de l'Estartit. Venint de Torroella entrem a ma esquerra a l'alçada del minigolf. Primera a l'esquerra i anem seguint sempre el carrer principal en forta pujada, quan arribem a un carrer on ja no podem pujar més hem de trencar a la dreta en baixada. Passem de llarg la vertical de els antenes i aparquem en un petit eixamplament a l'esquerra.
-Aproximació: L'inici de la via està situat uns cinquanta metres a l'esquerra del començament de la Poseidón

-Orientació: Sud.
-Material: Cintes exprés, joc de tascons, joc de friends (d'Alien verd a Camalot del 3) i estreps.
-Grau obligat: V+/A2.

-Descens: A les inmendiacions de les antenes hem d'agafar una pista a l'esquerra i la seguim fins que fa un revolt a la dreta, aquí agafem un corriol a mà esquerra que va a un coll, girem a l'esquerra i baixem a l'urbanització, seguint el carrer a l'esquerra rapidament retrobem l'aparcament.

-Ressenya: N'hem dibuixat una amb el material que hem trobat: