dimecres, 25 de juliol del 2018

Tarde para la ira als Puntals d'Àger.

No està malament malgrat una feixa i algunes tirades on la roca no acaba de ser del tot bona. El que sí que té la via és que és ben variada: placa fina,trams atlètics i alguna fissura. Ideal pels matins de calor ja que te ombra fins cap allà les dues.Hem enllaçat els dos primers llargs.

Accés: Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets,per fer aquesta via cal anar bastant enllà per la pista. Passem un gran bloc a ma esquerra i aparcarem més o menys a la vertical del pany de paret per on va la via,amb la foto de la ressenya es veu el recorregut des de la pista.
Aproximació: Pujarem per traçes i rastres de pas fins al peu de via,diria que és la linea de bolts que queda més alta de la paret.Bolts platejats.

Orientació: Sudoest,sol a partir de les dues aproximadament.
Material: Joc de friends des de l'Alien blau al Camalot del 3. Si es va just de grau ens pot ajudar un pedal a la segona tirada.
Grau obligat: V+/A0.

Descens: Carenar a l'esquerra fins a trobar el pal senyalitzador de la Canal de la Xurulla. De baixada passem per la paret de la Xurulla on podem rematar el dia fent alguna via.
Ressenya: Us deixem aquesta que creiem que és dels operturistes. Atenció que a la travessa pel jardí del cinquè llarg hi ha una reunió al mig que no està ressenyada: