dimarts, 19 de febrer del 2013

Paraisos Fiscales.

-Cordada: Manel i Busquets.
-Ressenya: Luichy
-Material: Hem posat l'Alien vermell, un parell de tascons i Camalots 0.5,2 i 3 ( aquest darrer només en un punt de la quarta tirada que no quedava massa bé ).

-Aproximació: El millor és mirar una fotografia de la paret, més o menys a la vertical de la via trobarem dos bons aparcaments a la pista, un a la dreta i un a l'esquerra. Comencem l'aproximació per una canal-tartera i de seguida pugem al bosc que hi ha a la dreta, aquí ja trobem una traça que ens puja a les parets. Tingueu en compte que a l'esquerra hi te la Escalera Caracol ( bolts ), l'Ocells de Niló ( bolts ) i La LLuna de Cendra ( pitons i espits ). La STAE que ha d'estar per allà no l'hem pas vista. Es veuen les assegurances de la primera tirada.

-Via: Te dos llargs bons ( 1 i 4 ), la resta més justet. La cinquena tirada es deu poder fer caminant per la dreta. La roca és bona en els trams de sisè grau a la resta ha estat sanejada però cal parar una miqueta d'atenció. Abunda la placa tot i algun tram de díedre. Dificultat obligada V+/6a.
-Descens: Igual que l'Escalera Caracol.

1. La via que hi ha a la dreta de la OCELLS DE NILÓ es la LLUNA DE CENDRA (la varem fer aquest Desembre i hem va semblar interessant, ingual que la ESCALERA DE CARACOL).
    J&B

2. Ep, als trams de 6è grau també s'ha d'anar al lloro amb la roca. Al primer llarg em va petar un canto amb el conseqüent saque...

3. Anònim: Moltes gràcies per la informació!, el primer llarg de la Lluna de Cendra es veia molt guapo.No sabs pas on puc trobar la ressenya?.

Albert: A nosaltres ens va semblar que el tram amb mala roca de la primera triada era a la zona de V, peró pot ser aixó que comentes,no ens hi debiem fixar massa,estem una miqueta empanats,jajaja....

4. Us hem trobat! ;-)
    Un plaer escalar la via amb gent de "muntanya". Gracies per la birra...
    Familia Otis

5. Ei!, les rosquilles també molt bones,jajaja...Nosaltres també encantats de la bona companyia, encara que més que de muntanya nosaltres som de la plana,jajaja...
    Per cert la via que vàrem comentar que podia ser l'STAE sembla ser que és la Lluna de Cendra,ja ens ho semblava que alló era massa nou...
    A veure quan tornem a coincidir que ara ja sabeu on fem el vivac nosaltres jajaja...
    Salut i metres!!!!!!

6. Ostras, ara he vist que hem demanaves la resenya ... jo la vaig treure d'un Vertec's però no recordo del numero. Encara que veig que no perds pistonada i ja l'has feta !
    Felicitats.
    J&B.

1. Si aquest cap de setmana la vàrem anar a fer, tenia curiositat per la via i està prou bé. Quan tingui un moment penjo la piada.