divendres, 18 de desembre del 2015

Ressenyes del Muro de las Lamentaciones, Can Jorba.


Petit sector de vies més aviat curtes i pel meu humil nivell prou contundents. Amb l'obertura del recomanable sector El Manantial just a la seva esquerra el Mur de les lamentacions ha quedat com un apèndix del Manantial; sector que conta amb vies més llargues i piloses en general. Ideal per combinar els dos estils,vaja!. Parlo de memòria però crec recordar que el sector te orientació est. L'accés el fem anant al restaurant de la Vinya Nova ( cartells indicatius des de el Bruc ), un cop aquí agafem la pista que hi ha l’esquerra,que porta a Can Jorba on estaçionarem. L'aproximació dura deu minuts mal contats i només cal pujar pel camí que hi ha darrera d'una caseta fins a sota les parets i arribant al peu d'aquestes anar a l'esquerra.

3 comentaris:

  1. Veig que vas borrar el comentari que vaig fer sobre el nom del sector. Bé, és una manera de fer, i cadascú pot decidir tenir un blog d'interés general o un blog amb informació no fiable. Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que m'estas container??
      Jo no he esborrat cap comentari,si pago birres als col.legues perquè m'en possin de comentaris jajajaja...
      No es diu així el sector???
      Ara em pica la curiositat.
      Salut i informació!!!!

      Elimina
  2. No se molt bé com va lo de borrar comentaris pk no n'he esborrat mai però crec que sortiria allò de l'autor ha eliminat el comentari...
    Salut i no a la censura!!!

    ResponElimina