diumenge, 7 d’agost del 2011

Via Dolce Vita a Presles.

-Cordada: Roger Canals, Isaac Ferrés i Busquets.
-Ressenya: Lanochedelloro.com.
-Aproximació: Aparquem al coll i baixem per la carretera. Una primera drecera a ma esquerra ens deixa de nou a la carretera. La seguim de baixada i al caps d'uns metres agafem un camí a l'esquerra. Anem seguint per aquest fins que som a sota del Pilar Beatrix. Aquí agafem unes traçes que pujen a peu de paret. La via va a la dreta del Pilar Beatrix, a la dreta també hi ha la via Larme de Venus que te una picafa de LV a l'inici.
-Material: Via totalment equipda amb parabolts.
-Via: Via rapideta amb algún tram bonic peró res espectacular. No està sobada i el grau obligat seria el 6a.
-Descèns: Crec que la baixada recomanable és rapelant per la Beatrix peró nosaltres vàrem seguir la Vira Mitjana ( on acaba la via ) cap a l'esquerra. Està equipada amb passamans i passa per alguna cova curiosa.Al final baixem per un passamà a peu de paret i d'aquí tornem a pujar a la carretera.