dimecres, 1 de juliol del 2015

El Penitent Montblanc Part 1.

Ressenyes d'un troç de sector, el que vàrem visitar. A mida que hi anem tornant anirem ressenyant la resta.
L'accés el fem per Montblanc, si venim de Valls a la rotonda on hi ha l'Àrea de Guissona seguir cap amunt a l'esquerra fins que el carrer queda tallat en una urbanització ( passes pel costat del casal d'avis) i ja no pots pujar més. Llavors a la dreta i la segona o tercera a l'esquerra fins a un dipósit d'aigua. Cal aparcar una mica abans o després d'aquest dipósit d'aigua. A les inmediacions del dipósit d'aigua hi surt un camí amb un cartell que possa " Sector d'escalada 2.8 km. ".

L'aproximació la fem seguint l'esmentat camí fins a una pista. En el punt on es creua amb la pista el cartell et marca per la dreta. Nosaltres hem anat a l'esquerra i a uns 25 metres trobem una dreçera que puja. Agafem aqkuesta dreçera i anem seguint sempre el camí principal amb algunes fites. Arribem a una zona de blocs i anem esquivant els blocs sempre a l'esquerra. Darrera del darrer bloc i amb una forta pujada arribem al sector, a l'alçada de les vies que avui ressenyem.

El sector està orientat a l'Est, nosaltres hem arribat a les 3 i hem escalat tota l'estona a l'ombra.