divendres, 28 de desembre del 2018

Picaso Miró les Tàpies.

La segona tirada ens ha semblat boníssima i a més l'hem enllaçat amb la terçera. D'aquesta manera ens ha quedat un llarg mantingut,físic,amb ambient i amb bona roca. El primer llarg no està malament, la veritat és que ens ha costat de trobar el camí en aquesta primera tirada amb el merder de xapes que hi ha. Al final hem anat pujant xapant tots els parabolts que ens anàvem trobant i quan hem pogut hem flanquejat a la dreta per anar a sobre la bauma on es monta la primera reunió. La via te les xapes molt més a prop que les altres que hem fet a la paret.Hem enllaçat les tirades 2 i 3,ha quedat una tirada ben dreta,mantinguda i atlètica!.

Accés: Sortint de l’Horta de Sant Joan desemboquem a la carretera que va d’Arnes a Prat de Compte, tombem cap a Arnes i de seguida hi ha un desviament a mà esquerra direcció als Estrets. Prenem aquesta pista fins al kilòmetre 7,5 on hi ha un desviament molt pronunciat a mà dreta
Aproximació: A l'aparcament diria que hi ha indicacions per anar als  Estrets d'Arnes (evident). Seguim caminant pel costat dret del riu fins que arribem a l’alçada de la via (hem de trobar el millor lloc per creuar):la via comença a la dreta del gran pi caracterísitc de la Ítaca. Hi ha diverses lineas de parabolts de similar dificultat.
Grau obligat: V+.
Material: Cintes exprés.
Orientació: Podria ser est.
Descens: Nosaltres hem baixat amb un sol ràpel de 60 metres+ desgrimpada de  5 metres de III per la veïna Tin tin a les Moles,la darrera role és comuna.Si convé aquest ràpel es pot fraccionar.