dimarts, 6 de desembre del 2011

Comix al Serrat dels Monjos.

-Cordada: Albert Macau, Marta Castellarnau i Busquets.
-Ressenya: Nosaltres duiem aquesta i va anar molt bé:

-Material: Camalots 0.75 i 1 i un Alien gris.
-Aproximació:  Desde l'aparcament de les Coves del Salnitre pugem les escales i just abans de la Cova deixem les escales a l'esquerra i prenem un camí que baixa fins la base del Serrat de les Garrigosses,seguim per sota d'aquesta paret i arribem a sota del Serrat dels Monjos. Seguim avançant i al final de la paret, abans de girar. hi ha la via. Del camí hem de pujar pel dret a peu de via. Espits de la primera tirada visibles.

-Via: Ens ha agradat molt, per res estem d'acord amb la valoració que es fa a la guia de la cara sud. Sobre plaques de roca molt bona amb algún tramet puntual de fissura que li donen un puntet de varietat. El tema que comenta de l'escamositat de la roca, només un tramet de res a la primera tirada que aviat ja estarà net. El primer llarg és el més difícil amb diferència ( 6a obligat ) la resta prou sostingut en el IV-V.

-Descèns: Baixem cap a la dreta per traçes i amb alguna desgrimpada assolim una instal.lació de ràpel. ( 50 metres, fraccionable ).

1. NO paras ni el dia de la constitució, a veure si escalem plegats un dia d'aquest...enhorabona per la via!!!

2. Lete!. A veure quan tornem a coincidir. Jo cada finde i festes de guardar estic per allà el dia que vulguis ja sabs. Cuida't!!!