dimecres, 10 de juny del 2015

Cinderella al Puro.

Bona via esportiva. Roca de primera,sense sobar i equipament pel meu gust entre correcte i abundant ( sóc un covard ) són les principlas característiques d'aquesta via. El primer llarg de la Fiesta Vikinga em va semblar més sostingut i difícil que el segón d'aquesta via. Compte amb una llastra que hi ha a sota d'una sabina, a l'inici del tram de IV del segon llarg: es belluga molt!!!!!!.

-Cordada: Jordi Berta i Busquets.
-Accés: Carretera C-13 entre Balaguer i Tremp, cal anar al municipi de Camarasa. Si venim des de Balaguer hem de creuar el poble ( font al costat de la carretera ) i abans de pasar un pont girar a la dreta en driecció a l'embassament de Camarasa, deixant la C-13. Ara seguim una carretera més petita i que mor a l'embassament. Podem estacionar a l'embassament o una miqueta abans, a l'alçada del corriol que puja al Puro. No tapeu l'entrada del camí!.
-Aproximació: Des de la carretera hi ha un corriol que puja directe a la base del puro en un parell de minuts. La Directa va per l'evident díedre central i les xapes que hi ha inmediatament a l'esquerra són les de la Cinderela, hi ha una altre linea de xapes més a l'esquerra. Nom a peu de via.
-Orientació: Oest.Ombra fins cap a les quatre

-Material:Cintes exprés, jo crec que n'hem fet anar menys que les quinze que marca la ressenya. Si penseu en trampejar crec que anirà millor un ganxo que qualsevol altre cosa, forats.
-Dificultat obligada: La topo diu 6a+, nosaltres deiem que entre el V+ i el 6a.
-Descens: Rapelant per la Directa. Amb simple de 60 hem fet: 20,30 i 30.
-Ressenya: Gentilessa dels Galls de Ponent. Gràcies trempats!.

1. A LA VOSTRA DISPICICIO HOME
    LO GALLORITME

2. Merçi nois!!!, potser aquest cap de setmana ens acostem a fer la Pat Garret que fot bona pinta.