dimecres, 5 de desembre del 2012

Pas d'estrés a la paret Bucòlica

-Ressenya: portàvem la d'en Luichy ( la noche del loro).

-Orientació: Sud Est,sol fins cap allà les 5.

-Material: la via està equipada, pot anar bé un estrep si anem justos de grau.

-Aproximació: hem d'anar per la c-14 direcció andorra , i passat el tercer túnel deviar-nos per l'antiga carretera. hem de deixar el cotxe sota de la paret en un parking molt ample. Reculem uns metres fins a una canal amb fites que hem d'agafar, i quan ja estem casi a l'altura de la paret ens desviem cap al peu de via.
Hem sembla que al peu de via hi ha una fletxa picada entre dos arbustos. (uns 20 minuts).

Grau obligat: V+/6a.

-La via: està prou bé. Bona roca i prou variada i al solet que amb aquesta fred ens va anar molt bé. Les reunions no estàn preparades per rapelar. En tot cas en aquest pany de paret ( sector esquerra) hi ha més vies equipades, val la pena acabar de fer el dia amb qualsevol de les altres vies de la paret , ja que la baixada passa força a prop del peu de via.

-descens: des del cim hem de seguir cap a l'esquerra per una feixa que ens porta fins a la canal de pujada, en 20 minuts tornarem a estar al cotxe.