dimecres, 5 de desembre de 2012

Pas d'estrés a la paret Bucòlica

-Cordada: Conxa i Manel.
-Ressenya: portàvem la d'en Luichy ( la noche del loro).

-Material: la via està equipada, pot anar bé un estrep si anem justos de grau.

-Aproximació: hem d'anar per la c-14 direcció andorra , i passat el tercer túnel deviar-nos per l'antiga carretera. hem de deixar el cotxe sota de la paret en un parking molt ample. Reculem uns metres fins a una canal amb fites que hem d'agafar, i quan ja estem casi a l'altura de la paret ens desviem cap al peu de via.
Hem sembla que al peu de via hi ha una fletxa picada. (uns 20 minuts).

-La via: està prou bé. Bona roca i prou variada i al solet que amb aquesta fred ens va anar molt bé. Obligat sobre el V+/6a. Les reunions no estàn preparades per rapelar. En tot cas en aquest pany de paret ( sector esquerra) hi han més vies equipades, val la pena acabar de fer el dia amb qualsevol de les altres vies de la paret , ja que la baixada passa força a prop del peu de via.

-descens: des del cim hem de seguir cap a l'esquerra per una feixa que ens porta fins a la canal de pujada, en 20 minuts tornarem a estar al cotxe.