divendres, 3 de febrer del 2017

Anonymous a la Paret del Pont.

Via a la cara oest de la Paret del Pont, ideal per aprofitar la fresca d'un matí d'estiu. Esta gairebé equipada amb parabolts, però en algun punt haurem de completar l'equipament, bàsicament al primer llarg. Potser amb una mica de morro es pot fer sense afegir res, però després quedarà una mica expo. Hem empalmat el segon i el tercer llarg sense problemes. Per cert, algú sap el nom d'aquesta via? A la guia de la cara sud li diu Anonymous, però no sabem si aquest és el nom real...

-Cordada: Busquets i Macau
-Accés: Explanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de la Vinya Nova.
-Aproximació: Pugem per la pista forestal fins que trobem un camí a mà dreta (marques blanques). El camí ens baixa al torrent del Pont, el seguim de pujada. Al cap d'uns cent metres agafem un camí a la dreta del torrent. Pugem per aquest camí i superem la Roca Gris i l'Agulla Jordi Solé i Masip. A l'alçada de la Paret del Pont trobarem un camí que surt a mà dreta, el seguim i en pocs metres arribem a la base de la paret. La via comença en un pas estret entre dos boixos, a la dreta de la gran placa per on van la Tasmània i Roy Brain.

-Orientació: Oest.
-Material: La via està semiequipada amb parabolts, Calen friends petits i mitjans i estrep (opcional).
-Grau obligat: V+

-Descens: En ràpel per la mateixa via. Nosaltres hem baixat des de l'última reunió fins a la R1 (cal doble corda), i un altre ràpel de la R1 al terra.
-Ressenya: Nosaltres hem anat amb la ressenya del llibre d'en Luichy de la cara sud. També pot anar bé la ressenya del Col·leccionista de vies:

1. Hola companys, és un enigma aquesta via, no he sabut trobar l'autor, sembla que es va obrir el 2011 però no n'han trascendit els autors...suposo que heu fet cas de les restriccions.

2. Sí, vam respectar la regulació. La vam escalar un matí del mes d'agost passat. La piada s'havia traspapelat...

3. https://deepcatalunya.wordpress.com/ressenyes-descalada/
    aqui teniu info del lloc
    salutacions
    sergi.Alella

4. Merçi Sergi!!,hi foterem un cop d'ull!!!