dimecres, 8 de novembre del 2017

Rapsòdia Blues a la Falconera.

Si no us mola l'Ae i no sou setgradistes o més haureu de passar pel tubo i fer una primera tirada d'Ae pet poder gaudir d'una bona escalada en placa sobre bona roca i amb ambient.Hem enllaçat les dues darreres tirades.
Accés: Si venim des de Sabadell circulem per la carretera BV-1221 direcció Talamanca. Un cop passat el Coll d’Estenalles continuem aproximadament un quilòmetre fins un revolt molt tancat on podem aparcar el vehicle, esplanada per uns quatre cotxes amb un panell informatiu.
Aproximació: Seguim un corriol en direcció Nord,primer per la carena i despres per dins el bosc,arribem a un coll.En aquest punt cal baixar per una ample canal arbrada a ma dreta( rètol restriccions). A mitja canal la deixem per anar a l'esquerra i baixar per una nova canal.Al final d'aquesta segona canal cal desgrimpar un parell de trams rocosos,el darrer te una corda fixe. Fet aixó arribem al peu de la paret. La Rapsòdia blues comença damunt un bloc,just abans d'haver de desgrimpar un pas.Si no em falla la memória la primera assegurança és un bolt Jom.

Restriccions: Prohibida l'escalada de Gener a Juliol ambdos inclosos.
Orientació: Est.
Material: 16 cintes exprés i estreps.
Descens: Crec que des de la penúltima reunió es pot sortir de la paret anant a l'esquerra. Si arribem al cim cal desgrimpar pel vessant oposat fins la carena ( II+,algun pas aeri ).Un cop a la carena l'anem seguint a l'esquerra sense pèrdua fins l'aparcament.
Ressenyes: Escalatroncs i Santllors.com.Merçi!.

1. La Rapsodia va ser la meva primera via a la Falconera i ho vaig fer acompanyat per un dels aperturistes i alhora company de corda, Pep Graells.

1. Déu n'hi do per ser la primera!!.Voliem anar a fer la Terra Ferma,la tens controlada?.
      Salut i Santllors!!.

2. Ep amics, la Terra Ferma no l'he fet, però conec els aperturistes i segur que és una bona via, on gaudireu segur, ara, també suareu ha ha ha

3. Haurem de buscar un amic amb nivell,si algú s'anima només cal que proposi data!

4. jo no tinc nivell ,pero la setmana del 20 estic tota de festa i aquesta hem falti!!!
    sergi.Alella
    pd.tambe va ser la meva primera via a la falconera acompanyat d'un dels seus aperturistes

5. Ei Sergi!.Jo de dilluns a divendres curro fins la 1.30.Si hi vols anar em pots enviar un guatsap al 630915250.

6. Disculpam ,pero tinc mobil(si ,ja se que sona a cromanyon ),parlem per mail,si et va be!!
    sergitoevita@hotmail.com
    Salutacions
    sergi.

7. Tranki jo no tinc ordinador,jajajaja....a veure si el dilluns des de la feina et puc enviar un mail!.

8. Vaia dos mindundis ens hem ajuntat jajajajaj!!!
    Quan vegi el moment et faig un truc!!