divendres, 15 de febrer del 2013

A la sombra la sabina, Masmut.

-Cordada: Roger Canals i Busquets.
-Ressenyes: A part de la que penjo com sempre la d'en.Luichy.

-Aproximació: Des del coll on aparquem agafem un camí que baixa al cantó opossat, de seguida el deixem per pendre un corriol a l'esquerra que porta al peu de les parets.  Passem una gran bauma i baixem un pèl. La via es troba més o menys acabada la baixada. Hi ha el nom a peu de via i són visibles les assegurançes de la primera tirada ( ponts de roca i bolts ).

-Orientació: Sud, nosaltres la vàrem fer un dia de núbol peró diria que tot el matí-migdia que vàrem estar a la paret ens va tocar el sol.

-Material: Només cintes exprés, via equipada per no patir gens.

-Via: Està força bé, és una ruta senzilla ( si més no poc obligada ) i disfrutona pels dies en que no ens volem complicar massa la vida. Tot i així te algún tram amb força ambient i és força variadeta. Al company l'hi va semblar que tenia molt bona roca, jo vaig trobar que en algún punt s'ha de controlar. En tot cas l'abundant equipament fa que en cap moment passem angúnies. V obligat.

-Descens:Carenant a l'esquerra, evident, fins a un coll que queda en la vertical de l'aparcament.