dilluns, 10 de novembre del 2014

Sopa de Caracoles a la Paret d'Aragó.

Mar de núbols.
-Cordada: Salip i Busquets.
-Accés:  A Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del poble trobem una linea elèctrica i una pista a l'esquerra. La seguim, passem una bassa i arribem a una cadena. Hem de començar a caminar en aquest punt,podem aparcar a la cadena o a la bassa ( més lloc ).

Placa de franjes.

-Aproximació: Seguim la pista fins a les imediacions del cim del Montsec d'Estall, aquí carenem de baixada a l'esquerra fins a l'entrada a la Feixa dels Espàrregs, bon lloc on deixar les motxilles. L'entrada es troba marcada amb tres fites. Seguim la feixa de baixada, passem el peu de via de la Engrunes de Montrebei., fem un ràpel de 30 o desgrimpada amb corda fixa i seguim baixant per la feixa. Quan la traça comença pujar localitzem el peu de via: hi ha una sageta picada, el primer pont de roca és negre i no es veu des de peu de via. El punt on la traça comença a pujar costa una miqueta de veure ja que aquí la traça no està tan fressada.
-Orientació: Sud, te sol tot el dia.

Sortida de la cinquena reunió.

-Material: Un joc de friends des de l'Alien groc al Camalot del 3. El del 4 només l'hem possat per rforçar la R5 però suposo que entra alguna altre peça.
-Via: Te algún tram de placa força interessant però també hi ha força rostoll. Hi ha alguns trams que amb quatre cops de xarrac quedarien molt més guapos i t'estalviaries de batallar amb les Sabines de torn. La roca és bona, amb algún tram fácil on cal parar-li atenció. Prou variada. La sabina del segon llarg va aguantar els meus 80 kilos, suposo que és de fiar. Ens vàren agradar més les seves veïnes Markitos i Desliz.

Vinga franjes!

-Descens: Del final de la via carenar a l'esquerra fins a retrobar l'aproximació. Si anem sobrats de temps podem baixar per la feixa i fer la rápida Engrunes i si encara anem més sobrats baixar un xic més i fer les guapes Pilastreta dels Pardals i/o Via del Mika.
-Ressenya: La d'en Luichy i aquesta que penjo d'en Parce.