divendres, 29 de gener del 2016

Ressenyes del Totxo del Pi i l'Agulla del Pi al Sot de la Guillota. Tagamanent.


Petit sector amb una vintena curta de vies de màxim uns vint metres, la majoria de vies per sota del 6b encara que hi ha tres vies més difícils per si volem apretar una mica més. A més hi ha un seguit de vies d'iniciació a ml'esquerra.La roca és calcaria i en algun punt un xic pul.lida, em va semblar ferma, tot i això he sentit que fa poc hi va haver un accident al Sot de la Guillota per caiguda d'un bloc, desconec si va ser en aquest sector o en un altre del Sot però en tot cas el de sempre: compte on ens agafem i casc. La orientació deu ser S.E., jo sempre hi he anat a la tarda i he tingut ombra però no se exactament a quina hora hi deixa de tocar el sol.




L'accés el fem pel municipi de Tagamanent, si venim des de Vic per la C-17 hem d'entrar a la benzinera i just passada aquesta baixar a la dreta. Només baixar creuem el riu congost per un pont un xic estret,després d'un tram de carretera,creuem la via del tren ( compte no hi ha barrera !!!) i enfilem per una pista amb forta pujada. Si no anem amb un tot terreny,no ens volem complicar la vida i no ens fa res caminar millor aparcar al començament de la pista. Més o menys a l'alçada d'un primer trencant a ma dreta que no hem de seguir ( pista tancada ) i just abans s'una primera pujada força dreta. Jo amb una Kangoo vaig aconseguir pujar tota la pista però molt just per la forta inclinació de la pista. L'Aproximació consistirà en seguir pujant per la pista fins que arribem a l'alçada d'una tanca que cal obrir i poc després deixar la pista per un corriol fitat a la dreta fins al peu del mateix sector. Molt bones ressenyes del blog Grimpantenelscingles 






2 comentaris:

  1. Estic ordenat fotos antigues i tinc unes presses a Figaró, però no em surto per situar-la, ni tan sols amb la breu ressenya que vaig prendre. Podrías ajudar-me si te les envio?

    ResponElimina
  2. Ho puc intentar!.
    Envia'm un correu a blocempotrat@gmail.com
    Quan ho fagis escriu-me un comentari al blog que no obro mai el correu.
    Salut i llocs guapos!!!

    ResponElimina