dilluns, 23 de gener del 2017

Ressenyes de Vallirana.

Anem a parar a aquesta escola de rebot,pensant que seran quatre vies malparides a darrera d'un polígon,pul.lides i a petar de penya...en algunes coses ens equivocavem,en d'altres no.Tot el que dic és de visitar el sector un parell d'hores.L'entorn evidentment és urbà i el dia que hi vàrem anar,diumenge a la tarda,estava ple de gent.Dit això,les vies que vàrem fer em vàren agradar molt:prou llargues(25),de roca entre lleugerament abrassiva i un pèl pulida i de continuïtat amb algún pas més punyetero.

L'accés nosaltres l'hem fet des de Barcelona. Arribem al muncipi de Vallirana,el creuem i arribem fins al nucli de les Casetes d'en Muntaner. Al cap de poc de passar el cartell que indica l'entrada al poble hem de girar a la dreta,just abans del bar Cal Doctor. Tenim dues opcions d'aparcament. La primera és girar a ma dreta abans de creuar el riu i trobarem un ampli aparcament, amb l'aventatge de que escalant des de el sector tindrem el cotxe controlat. L'altre opció és creuar el pont i seguir amb el cotxe fins que el camí mor al costat d'uns edificis d'electricitat. En aquest punt hi ha un petit aparcament per uns quatre cotxes. L'aproximació dura uns quinze minuts. Cal vorejar l'edifici abans esmentat i seguir de pujada una pista cimentada fins a una cantera. A la cantera anar a la dreta i seguir un camí per sota de les parets. A l'alçada d'una linea elèctrica deixem aquest camí i prenem un corriol a ma esquerra que puja fins a la base de la paret. Arribant a la paret trobem el sector Die-Dron i una mica més a l'esquerra el Paovich. La orientació exacte del sector no la se però a les quatre de la tarda quan vàrem arribar els ector tenia sol i va durar fins a la posta.Les ressenyes no les he trobat a la xarxa i només vàrem fer cinc vies, la intenció és tornar-hi i fer unes bones ressenyes, o si algú sap on trobar-les per penjar-les m'estalviaré la feina. Les vies ténen el nom i vàrem fer les següents d'esquerra a dreta: Korra ( V+),Jumanji ( V+), Clàssica (  no provada sembla semiequipada amb espits,ponts de roca i un friend abandonat ),Fandango ( 6a+),BB Kinb ( 6b) i  Moby Dick( 6b+). Totes amb parabolts,menys la Clàssica.
Ah!, la panóramica de Deep Catalunya

1. Bones, el bloc del Fernando Micó hi han les ressenyes.

2. Ja ho vaig veure però vaig ser incapaç d'obrir-les.Ho tornaré a provar.
    Moltes gràcies!
    Salut i habilitat informàtica!

3. l'acces es molt millor el primer ,que aparques al costat de la carretera enfront d'un lloc on venen llenya,i pugar amb la logica,perke desde l'altre costat que vau fer vosaltres esta plenisim de merdes de gos i el rierol es purament un clavageram a cel obert ,molt desagrable.la via clasica esta tota amb friends i tascons abandonats i ponts de roca donan una bona lliço de com es pot pugar sense tant expansio!!una abraçada
    sergi .Alella

4. Ok Sergi!!!,ho tindrem en compte per una nova visita!!merçi!!!