dissabte, 25 de desembre del 2010

Via Badalona a la Trona de Bertí.

Via G.E.E.B. o Badalona a la Trona de Bertí.

- Company: Jesús.
-Ressenya: Feiem servir la de el Plaer de l'Escalada,potser millor la d'Osona Vertical. En realitat no cal massa ( parabolts ).
-Material: Estreps, dues plaquetes recuperables, un parell de tascons, Camalots 0.5,0.75 i Aliens verd i groc.
-Accés: Tal i com s'indica al llibre d'Osona Vertical. Cal anar fins a Centelles i aquí agafem la carretera de Castellterçol. Després girem a l'esquerra seguint el cartell de Can Miqueló. Passada aquesta casa arribem a l'ermita de St. Miquel Sesperxes.Seguim en la mateixa direcció i deixem una pista a l'esquerra. Arribem a un coll amb una cruïlla de tres camins,hem d'agafar la pista que baixa cap a l'esquerra fins que trobem una esplanada a ma esquerra.
-Aproximació: D'aquesta esplanada surt un P.R. que baixa i passa ben a prop de la paret. Hi deu haver un bon camí que comunica el P.R. amb la base de les vies. Nosaltres no hem tingut paciència i quan hem vist la via hem anat camp a través fins al peu. Hi ha el nom escrit i la primera assegurança és un químic.
-Via: Ens ha agradat molt. La via malgrat tenir només una seixantena de metres te molt d'ambient,per nosaltres ha estat una via d'artificial més o menys senzill,mai exposat gràcies als parabolts i amb algunes sortides en lliure. V+/A1 obligat. La roca està sanejada. La tercera reunió l'hem fet en dues anelles petites just sortir de la paret. Si continuem una miqueta més amont arribem a un bloc al mig del camí on a part d'aquestes dues anelles hi ha un químic,peró potser així tindrem massa fregament.

1. Comparteixo totalment la piada! Una via molt divertida en un entorn guapissim!

ara, a rumiar amb la següent!