dilluns, 31 de gener del 2011

Grimejia al Morral del Cavall.

La piada del Centrecac amb data 18/06/08:

Epa!.Ahir a la tarda amb l'Albert de ressenya vàrem anar cap al Morral del Cavall a fer la Grimejia.L'aproximació la fem des de Santa Cecilia,seguim el camí de l'Arrel i poc abanas de la Canal del Cavall agafem una traça (fita) que s'enfila cap a la base del Morral.Els espits rovellats del primer llarg són visibles des de el terra i cal que superem un sócol rampos amb una llastra adosada per arribar-hi.Vàrem saltar-nos la reunió de sota el sostre que diria que és comuna amb la Parsifal el màgic.Fem així dos llargs de 40 metres,utilitzem l'alien groc a la segona tirada(tram d'A2) i un estrep.Anem amb la ressenya de l'Hita i trobem bé la via.Un ràpel de 50 metres ens deixa a escassos metres del peu de via.
La via malgrat ser curteta ens ha agradat molt.La roca en genaral és bona peró hi ha alguna pressa que demana certa atenció.El grau obligat deu ser el V+ i suposo que l'Albert en breu penjarà la ressenya al ressenya.net.