divendres, 7 de setembre del 2012

Alverà o Spigolo S. al Col dei Bòs.

-Cordada: Jordi Vilà, Marc Segarra i Busquets.
-Accés: Desde Cortina d'Ampezzo hem d'anar en direcció al Coll de Falzarego,una miqueta abans trobem el Restaurant Strobel ( tencat ) on aparquem.
-Aproximació: De l'aparcament ( es veu la via ) agafem un camí que hi ha darrera la font, el seguim primer planejant i després s'enfila per creuar una pista. Pujem per una zona d'arbres i tartera fins a peu de paret. La via comença a la dreta de la paret ( abans veiem algunes lineas de parabolts ), pont de roca visble.
-Ressenya:

-Material: Semàfor d'Aliens, joc de Camalots fins al 4 i algún tascó.
-Via: Està prou bé, bona per un dia amb temps inestable perquè és força ràpida. El millor de la via, a part d'alguns trams de placa ben bonics, són les vistes que tenim a la sortida. Roca sanejada i V obligat.
-Descèns: Anar a l'esquerra tot seguint fites, passem una casa abandonada i anem a parar a una zona de terra vermella. Flanqueijem a l'esquerra fins a un coll molt marcat. Baixem a l'esquerra per una canal ben fressada. Arribem a la pista que hem creuat abans, la seguim a l'esquerra fins a una draçera que retorna a l'aparcament.