dimecres, 27 de novembre del 2019

Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la placa.La roca és bona o sanejada.
Al segón llarg hi ha caigut una llastra tamany cotxe,fins caçar el segón espit ha quedat un tram de V+ prou expossat,només hem pogut possar un tricam marró una mica precari.Aquest tram desentona totalment amb la resta  de la via,plaent i de bon assegurar.L'últim llarg també costa una miqueta més d'assegurar però és de IV.La darrera reunió te dos espits.

Accés: Aparcament de la Salut a Collbató.
Aproximació: Des de l'aparcament de les Coves del Salnitre pugem les escales i just abans de la Cova deixem les escales a l'esquerra i prenem un camí que baixa fins la base del Serrat de les Garrigoses. Seguim per sota d'aquesta paret i arribem a sota del Serrat dels Monjos,la via comença a la dreta de la paret. Des del camí ja veurem la linea i sobretot l'escrostonada que ha quedat de la llastra a la segona tirada.

Horaris: Aproximació 30',via 1 hora 30' i del final de la via al cotxe 1 hora.
Grau obligat: V+/A0.
Restriccions: Prohibida l'escalada de l'1 de Març al 31 de Juliol.

Material: Algún tascó,15 cintes exprés,Tricam marró i un joc de friends des de l'Alien groc al Camalot del 3 ( potser amb el del 2 ja fas ).Un cordino del 6 i navalla per canviar un pont de roca a la primera tirada.

Descens: Del final de la via baixar seguint unes traces a la dreta fins a una instal.lació de ràpel ( 2 bolts amb anella,45 metres fraccionable en instal.lació cutre ). Aquest ràpel ens deixa al camí que voreja la base del Serrat dels Monjos,a 3' del peu de via.
Ressenyes: Luichy i Desventurasymilagros. Gràcies!!.

1. ostres! Quan la vau fer?
    Aquesta llastra era molt ben parida!

2. El 2n llar ha quedat bastant expo. Es pot col.locar un totem groc i un c2 abans d'afrontar la placa de forat per anar a caçar la baga del 1r espit. Tras aquest entra un tricam marró i vora el 2n espit entra un vermell. Després ja entren més coses.

1. Al quart llarg cal seguir esperò fins uns llavis on posar alguna cosa. En aquest punt es veu un clau a dreta amb corda vermella que no cal seguir, s'ha de flanquejar a esquerra i pujar per diedre tombat. Entra alguna cosa, però costa de trobar com i on. Al final del diedre, quan comença roca trencada se surt a la dreta i s'arriba a R4 amb 2 spits.