dilluns, 3 d’agost del 2020

La Delgada linea de la vida.

En general ens ha agaradat,suposo que és d'aquestes que s'acabarà convertint en clàssica.Sense tenir cap tirada espectacular tampoc en te cap que sigui lletga.La roca és bona però aprofitant que estàvem sols vàrem fer força neteja principalment al comencament i al final de la quarta tirada.Enllaçem el cinquè i sisè llarg.

Accés: Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets, aparquem més o menys a la vertical de la via.Penjo la foto de la seva veïna Esperando el parche de morfina,la nostre s'inicia uns vint metres a la dreta.
Aproximació: Més o menys a la vertical de la via hi ha una traça fitada que ens deixerà a l'esquerra del nostre peu de via.Caldrà flanquejar per sota la paret passant pels peus de via de les clàssiques Fanal Nocturn i Alba Artigues amb sengles inicials piacades als seus inicis.
La via comença uns vint metres a la dreta d'Esperando el parche de morfina bolts daurats visibles en un esperonet.

Orientació: Sud.
Material: Algún tascó,16 cintes exprés i un joc de friends des de l'Alien blau al Camalot del 2.El del 3 l'hem possat un parell de cops però m'ha semblat que potser t'el pots estalviar i el del 2 ha anat bé repetir-lo.
Grau obligat: 6a/A1e.Amb la tramposa potser es passa amb V+ a la segona tirada que a mi m'ha semblat la més obligada.
Horari: Aproximació 20',via 4 hores i baixada 30'.