dilluns, 13 de febrer del 2023

Eva Solans al Pelat.

Escalada prou reeixida,arreglada i equipada per no patir el més mínim. Te trams ben guapos com la placa final i d'altres on la roca no és gaire agraïda ja que s'esmicola i tampoc fa canto.Hem enllaçat Ll1+Ll2 i Ll3+Ll4,saltanos xapes,amb doble corda i cintes desplegables.

Accés: Des de Vilanova de Meià prenem la carretera amunt, passem de llarg el trencall de l’Ermita de Meià, i just després d’un dipòsit d’aigua dels Bombers prenem un trencall a la dreta. Passem per davant de la Font Blanca i aparquem uns 200 metres més endavant.
Aproximació: Reculem uns 50 metres per la pista en direcció a la carretera i ja veurem un corriol fitat que s'enfila cap a l'espedat. Quan arribem a la base de la paret deixem la traça fitada que mena a la ferrada de baixada i anem a la dreta per localitzar el peu de via. Cúrrua de bolts visibles i ES escrit amb retol·lador a l'inici.

Material: 16 cintes exprés desplegables.
Horaris: Aproximació 20',via 2 hores i baixada 40'.
Grau obligat: V/V+.
Orientació: Sud.
Descens: La via disposa de dues anelles a totes les reunions llevat de la darrera que es fa sobre una bona sabina podada a tal efecte. Des d'aquesta sabina seguir un corriol a l'esquerra que ens mena a una ferrada per la qual baixem a la base de la paret on retrobem la traça fitada de l'aproximació.

1. Una via molt ben trobada, amb lo ràpid que deurieu anar faries alguna altra via oi? jo vaig preferir no empalmar cap tirada ia ixí gaudir-les a poc a poc, que totes tenen el seu què. Enhorabona Marc !

1. Pots comptar!. Cap a Can Cirereitor a fer l'últim llarg.