dilluns, 13 de març del 2023

Caçador de Balenes al Camell de Sant Jeroni.

Si busquem una via sense massa complicacions i no ens fa res suar la samarreta fent una bona caminada aquesta és una bona opció. A la mateixa paret hi ha altres opcions de les quals no tinc informació i que estaria bé fer: Aresta Brucs, La última d'en Salas i Normal..). Nosaltres l'hem combinat amb Per amor a l'art a l'Albarda. Penjo la ressenye de La última d'en Salas per si algú s'anima i ens passa informació.

Accés: Aparquem al Restaurant la Vinya Nova del Bruc. Per caminar menys convé estacionar el més a l'esquerra possible.
Aproximació: Prenem la pista que enllaça la Vinya Nova amb Can Jorba, a l'esquerra del restaurant. Uns metres abans d'arribar a Can Jorba agafarem un camí a ma dreta que s'enfila fins al Coll del Musset.El passem de llarg i de seguida veurem el nostre objectiu a ma esquerra.

Material: Cintes exprés i pedals.
Grau obligat: V/A1e.
Orientació: Sud.

Horaris: Aproximació 1 hora,via i ràpel 1'5 hores i 1 hora per tornar a l'aparcament.
Descens: Des del final de la via crestejar en direcció Nord i localitzarem una instal.lació moderna d'on tirem un ràpel per la cara est, crec que d'uns 40 metres. Aquest ràpel ens deixa ben a prop del nostre peu de via.