dilluns, 12 de novembre del 2012

Via del Salla a la Pala Alta.



-Cordada: Laia i Busquets.
-Material: Via totalment equipada amb parabolts. Hem posat un Alien vermell per treure pèndol al segon a la segona tirada.
-Ressenya: Gentilessa d'en Xavi Grané, moltes gràcies!:


                 
              
-Aproximació: Evident des de la pista ja es veuen els parabolts i una traça xerracada, el peu de via està a uns deu metres de la pista. Abans de la zona de desploms vermells.



-Via: El recorregut el vaig trobar encertat però cal anar amb compte amb la roca, encara li calen repeticions perquè acabi de quedar sanejada. De totes maneres la via està ben assegurada i es passa bé. Nosaltres vàrem montar una primera reunió que no calia fer de la veïna Al Jardí keleden. De grau obligat a la col.lega l'hi va semblar de V+, jo estic més d'acord amb el 6a+ de la ressenya. És una via sostinguda.


-Descens: Nosaltres vàrem anar a la dreta a caçar el Coll de Porta, on retrobem la pista. Després he mirat per Internet i he vist que es baixa per l'esquerra i deu ser bastant més ràpid.


5 comentaris:

  1. Iep!

    És diu "Via del Salla", del Victor Sans, la ressenya la podeu trobar al bar o a "escaladors/es de la noguera" al facebook.

    apa salut

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, ja he canviat el nom de l'entrada!. Quan pugui miro de penjar la ressenya del fb.

    Salut i bones escalades!!!!

    ResponElimina
  3. Ei Marc, si m'envies un mail et passo una ressenya que em va passar el Salla via WhatsApp, no es veu molt bé però és l'única que hi ha, de moment. El Víctor està a Jordània i quan torni ja farà la topo definitiva.

    xavigrane@gmail.com

    ResponElimina
  4. Bones!
    Sobre el grau obligat... Vaig començar la primera tirada, i si no em falla la memòria (ke ho fa sovint, si és així Marc corretgeixme!!), vaig fer un mini llarg muntant reunió a la 1a que vaig veure pk com no sabiem a kina via ens ficavem.... millor parar i no liarla.
    Diria que no vaig fer el 1r llarg q marca la resse, sino mig llarg. Les tirades que em van tocar a mi, em van semblar que no obligaven massa (V+?)....em van tocar les més senzilles... :D
    Ah, trobo a faltar la foto-cim! :DDD hahahahha

    Víctor, no vam forçar en lliure, ni el vam ensumar!

    ResponElimina
  5. Ostia Laia, ara he vist el teu comentari, la foto de cim passo que surten les antenes,jajajajaja

    ResponElimina