dilluns, 25 de setembre del 2017

Sendero Límite Circo de Verano.

Una més de la factoria Sendero Límte: equipada per no passar gens de por i ben sanejada,gràcies!.He llegit algunes piades que comenten que la roca és de mala qualitat. M'imagino que la via s'ha anat repetint tant que ara no cal patir-hi massa amb la roca. Escalada atlètica i sostinguda en la primera part,després es tomba i ja costa menys però vas trobant trams entretinguts. Tota de placa amb patates, amb un parell de bombos a bloc a L3 i un tramet de díedre més amunt per donar varietat al tema. Nosaltres hem enllaçat totes les tirades menys el terçer i el vuitè. El cable de dalt incómode per fer reunió.
Accés: Poble de Riglos. Cal aparcar a l'entrada del poble en dos aparcaments habilitats a ma dreta. Hi ha una font, primer carrer després de l'últim aparcament a ma dreta.
Aproximació: Creuem el poble de planer en dirección al Pisón i al Puro. Fem la volta per sota del Puro i arribem a la cara N.O. del Pisón on hi ha el circo de verano. Hi ha una traça que resegueix per sota la paret del Circo de Verano o també podem continuar de planer i pujar cap a la paret a la vertical de l'evident Via Ursi. Dos bolts amb tires vermelles a l'iniçi.
Orientació: La via te ombra crec que fins les cinc.
Material: Amb 19 cintes ( algunes llargues ) i doble corda nosaltres hem enllaçat totes les tirades que he comentat abans sense massa fregament. Ens hem saltat alguna xapa.
Grau obligat: V.
Descens: Nosaltres hem baixat pels ràpels del Circo de Verano,diuen amb tres ràpel peró nosaltres n'hem fet cinc: 40,40(incomode),35,30 i 30. Compte que hi puja una via, per arribar als ràpels cal seguir el cable a la dreta fins a la primera instal.lació ( per la cara que hem escalat ): dos bolts amb anelles.