dimarts, 15 de gener del 2013

Alfa Centauro

-Cordada: Roger Canals i Busquets.
-Ressenya: Em sembla que ampliant no es veu gaire bé...si algú la te en millor format i me la vol passar guai!.

-Material: La via està pràcticament equipada peró es pot possar algun friend mitjà i algún Alien.

-Aproximació: Des del dipósit d'aigua de Polop pujem pel camí paral.lel a la riera. El deixem i ens enfilem a la dreta en direcció a la paret. Quan arribem a la base l'anem vorejant a l'esquerra. Passem la base de la Hadas ( nom picat ) i uns vint metres a l'esquerra localitzem l'inici en un díedre. No es veuen els claus peró si la picada AC.

-Via: Està força bé. La via es divideix en tres parts ben diferenciades: la part de sota la cicatriu te poc ambient però hi ha trams guapos. La part de la cicatriu te força ambient i la part per sobre torna a perdre ambient però també te algun tram ben interessant. Jo crec que és una via bastant recomanable, amb llargs força guapos i lleig lleig no en te cap. La roca havia llegit per internet que no estava massa bé, a nosaltres ens va semblar que era bona. Al tram de la cicatriu potser és un pèl més justeta però està molt equipat.
Hem enllaçat les tirades 5 i 6. De grau obligat entre el V+ i el 6a/Ae.L'A2 no l'hem trobat enlloc: no ens hem penjat de cap peça que haguem possat nosaltres.

-Descens: Del final de la via carenar a l'esquerra fins al coll que hi ha entre la Torre del Mig i el cim del Cingle d'en Gaspar.Agafem la gran canal que davalla cap a l'esquerra. Al final de la mateixa cal agafar una vira a l'esquerra que ens condueix a una primera instal.lació de ràpel. Baixem amb tres ràpels fins al terra i retornem a peu de via per sota la paret.

1. Ei Marc, t'he passat algunes fotos de les últimes escalades al correu.

Ja parlarem pel finde

2. Merci Albert!, ja tinc algunes idees!.
    Que passi aviat la setmana!!!!!