dijous, 5 de gener del 2012

Jack Daniel's + Viatje Espacial + Valencians.

-Cordada: Quico, Salip i Busquets.
-Ressenya: Anàvem amb aquesta fotocopia d'un llibre de fa uns anyets, com que està esgotat el penjo:

-Material: Semàfor d'Aliens, tascons i Camalots fins al número 3 ( només l'hem posat un cop a la darrera tirada de V.E. ).

-Aproximació: Del dipósit d'aigua agafem primer una pista i després una traça a la dreta que puja a peu de paret, al vertical d'un gran jardí a uns cinquanta metres del terra.

-Via:  La cosa ha anat així:
Ll1: Entrem per la primera tirada de la V.E., és el llarg de més a la dreta. De la reunió que es fa a la feixa anem a la dreta on veiem les inicials J.D.,R1 bis en un bon bloc on hi ha les inicials V.E.  gravades.
Via Jack Daniel's:

Ll2:  Seguint les xapes i pitons, posem algún alien per rematar.
Ll3: Sortim pel díedre de la dreta. Agafem una sabina i anem un moment a la dreta per tornar a flanqueijar a l'esquerra. Trobem la reunió de la J.D., sinó ens frega la corda millor tirar en diagonal a l'esquerra a trincar la reunió de la V.E.

Via Viatje Espacial:

Ll4: Sortim a la dreta i ens saltem una reunió,seguim les xapes per una placa molt xula. La millor tirada!
Ll5: Escalem el díedre de la dreta i fem la reunió al seu final.

Via Valencians:

Ll6 : Crec que una mica a la dreta, trobem alguna cosa i reunió de dos bolts.
Ensamble: Pujem per lo més evident fins a una feixa, la seguim a la dreta, baixem i al costat d'un arbre trobem una altre reunió de dos parabolts.
Ll7: Teoricament va per la canal que domina la reunió. Nosaltres l'hem trobada massa herbosa i l'hem començat a seguir peró de seguida hem sortit a l'esperó de la dreta, més guapo i amb algún pont de roca. Reunió de dos bolts.
Ensamble: Agafem una vira rocosa cap a la dreta on trobme alguns ponts de roca fins a una nova reunió de dos bolts al peu d'un díedre.
Ll8: Pel díedre recte, tram herbós i reunió.
Ll9: Per blocs, de bon assegurar. Al cim no hem trobat reunió, peró està ple de ponts de roca i blocs per encintar.

Les vies són molt diferents. Mentre que la V.E. i la J.D. són dues vies verticals i sostingudes,la Valencians va esquivant els trams més drets i buscant sempre les zones més fàcils. Si el que volem és tibar i gaudir del gest del final de la V.E.  podem enganxar una linia de ràpels a la dreta. Grau obligat 6a.

-Descèns: Del final de la via pugem cap a la dreta, peró sense arribar al cim. Alguna fita ens encara cap a una feixa a la que arribem després de desgrimpar un petit pas. Hi ha una corda fixa per la que hem rapelat. Baixem per una tartera i trobem dos ràpels a la dreta ( 25 + 35 , no els hem empalmat ). Per un camí ben fressat retornem al dipósit d'aigües.