divendres, 4 de gener del 2013

Ke Bonica Boira a la Paret de l'Extrem.

-Cordada: Manel, Contxa i Busquets.

-Material: La via es pot fer tranquilament amb cintes exprés, si és vol es pot portar algún friend. Si n'hagués de portar algún agafaria el del 3 per protegir la sortida de R1.
-Ressenya:

-Accés: De St. Llorenç agafem la pista que hi ha sota la paret de l`Ós i anem seguint les indicacions de " refugi " . Arribem al Coll de l'Òrenga on deixem el cotxe. La pista és apte per turismes anant amb compte peró te un tram que si ha plogut pot ser problemàtic.

-Aproximació: Des de el Coll de l'Órenga ja surt un camí senyalitzat en direcció al refugi del Xut. Quan estem un xic més alts que el peu de la paret agafem una traça a la dreta que baixa cap a unes tarteresa amb una alzina, creuem per sota l'alzina i arribem a la base de la paret. La seguim a la dreta fins a un corral i just passat el corral comença la via. Parabolts de la primera tirada visibles.

-Via: A tots tres ens va agradar moltíssim. Variada, sobre bona roca i ben equipada, per gaudir d'un dia d'escalada en un racó molt guapo. La via ha estat arreglada i netejada a consciència, gràcies Marc i companyia!!!!. Tot i aixó tingueu en compte que és una via nova i poden baixar coses. De grau obligat dèiem V+.

-Descens: Carenem a l'esquerra per trobar un coll on enganxem el camí del Xut que desfem de baixada fins al cotxe.