dimecres, 10 de gener del 2018

Dos tontos muy tontos.

Conté tots els ingredients per convertir-se en una de les més repetides de la paret: equipament paternalista,dificultats moderades però sostingudes,escalada variada i rocam excel.lent o sanejat.Ens ha semblat una linea molt ben trobada amb tirades espectaculars i fotogèniques però que es deixen fer molt bé.Hem enllaçat sense massa fregament la quarta i la cinquena tirada.

Accés:Des d'Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets, aparquem més o menys a la vertical de la via.

Aproximació: Amb la foto de la ressenya veurem la via perfectament des de la pista, agafem una traça bastant definida que arrenca des d'una tartera i que en uns 15' ens deixa a la base de la paret.Els aperturistes s'han enrotllat molt i han fitat tota l'aproximació des de la pista fins al primer seguro de la via.La via comença darrera una gran alzina amb una gran fita.Inicials DTMT picades i pont de roca visible

Orientació: Sud.
Material: 14 cintes amb alguna de llarga.Hem possat l'Alien groc abans de la travessa del primer llarg i un tascó sortint de R1.
Grau obligat: V+
Descens: Des de la darrera reunió seguirem una feixa a la dreta,compte a no entrebancar-se.Quan la feixa queda tallada cal pujar un pèl i de seguida sortim a la traça de baixada habitual que per terreny incómode i de forta baixada ens retornarà a la pista.