dilluns, 30 de març del 2020

El Camí de l'Alzina.

Una escalada ben senzilla però que fa prou patxoca,amb unes plaques finals de traca i mocador en el seu grau.Ideal per agafar-li el punt a la placa montserratina ( molt equipada i fàcil ) o bé per estalviar-se les escales per pujar a Sant Benet.
La primera tirada la podem fer per un díedre de V o per una placa de 6a,més guapo.

Accés: Monestir de Montserrat, aparcament de pagament amb descomptes a federats.
Aproximació: Un xollo,només dura cinc/deu minuts. Des del Monestir agafar les escales dels pobres com si pujessim a St. Benet,Gorros...

Passat un pont de fusta,a 5/10' del monestir baixem al torrent que hi ha a la dreta,mentre escalem el primer llarg serem l'espectacle dels turistes.

Material: Cintes exprés ( diria que una desena ) i algún friend si entrem pel díedre.
Grau obligat: V/A0 si entrem pel díedre o V+/A0 si entrem per la placa.
Orientació: Sud est (?).

Descens: Al cim no hi ha reunió.Del final de la via acabar de pujar uns metres i agafar el camí a l'esquerra que ens deixa a les escales dels Pobres per les que retornem al Monestir.
Ressenyes: Lanochedelloro.com.Moltes gràcies!.

1. Una via molt ben trobada, llàstima que la segona tirada rellisca força.

2. Si,la sortida de la reunió la vàrem trobar una mica pul.lida però de seguida s'ajeu i ja no rellisca.
    Si dura gaire lo del confinament potser la roca es regenera.