dilluns, 18 de març del 2019

Josep Monistrol a la Codolosa.

Marca d'autor Massó: dificultat moderada i assegurançes justes,alguna feixa que la fa mica discontinua.
La jugada d'avui consisteix en anar seguint els espits hexagonals ( clau allen ) i pitons,deixant a la dreta els bolts lluents de la Joan's i a l'esquerra els pitons/ponts de roca de la punt verd.

Accés: Aparcament de la Salut,area recreativa al municipi de Collbató.
Aproximació: Des de l'explanada de dalt de les barbacoes agafem un corriol en direcció al torrent.Creuem el torrent per un pont de formigó i despres remontem torrent amunt.Quan la vegetació de l'esquerra desapareix és el moment d'enfilar cap a la base de la paret.Abans hi ha alguna traça més directa però està molt brut. Un cop a la base de la paret cal anar a l'esquerra.La via comença just a la dreta de l'esperó que separa la paret d'una cova.La primera assegurança és un espit vell de cabota hexagonal a uns 3 metres del terra en un llavi,a la dreta veurem els bolts de la Joan's i un tascó matxacat com a primera assegurança d'aquesta altre via.

Material: Hem possat un Alien blau després del primer espit de la via i els Camalots 0.5 i 1 al segón llarg.M'ha fet l'efecte que si es va just de grau podriem afegir més peçes.
Horari: 1 hora per fer la via i rapelar-la.
Grau obligat: V.
Descens: Un ràpel de 60 per la mateixa via,fraccionable a R1 així com en una instal.lació que hi ha a l'esquerra de la via.