dimarts, 25 d’octubre del 2011

Reina-Puig a Terradets

-Cordada: Jordi i Manel.
-Ressenya: la del ressenya, la via és molt llógica i fàcil de seguir.
-Material: la via està semi-equipada, nosaltres hem fet servir un joc de tascons, aliens i friends fins el 3, bagues llargues per a les travesses i per evitar el rossament en alguns punts.
-Aproximació: des del parking de Bagasses, creuar el pont i passar per el primer tunel, la via comença just a l'entrada del segon tunel.
-Via: la veritat és que ens ha agradat molt.És la típica via que va buscant tota l'estona les debilitats de la paret per anar agafant metres. La roca és bona, en alguns passos molt pulida i en d'altres un xic trencada( en algun pas fàcil puntual). Està semi-equipada de manera que el V-V+ tens parabolts i a la resta (per sota del V o aixì) t'has de buscar la vida. En general s'assegura prou bé i les reunions solen ser cómodes i amb parabolts amb anella hem sembla,però hi ha algun tram que costa posar-hi algun trasto que quedi bé, tot i que són tram de IV/IV+. Els trams que marca Ae es poden fer sense estreps, tot i que van bé.Els passos pulits estàn assegurats amb parabolts, de manera que no són gaire obligats.
Comença al principi del 2on tunel i va cap a la dreta, a fer la R1 a l'esquerra del dau. El 2on llarg és un flanqueig cap a l'esquerra amb algun clau, fins a un diedre tumbat que ens porta fins la R2. El 3er llarg  surt recte amunt  cap a una placa amb parabolts, quan s'acaben aquests seguim una mica més recta amunt i la R3 ens queda una mica a la dreta.  L4 fàcil cap a la dreta, cap al diedre evident.L5 pel diedre i després del tros pulit assegurat amb parabolts i passat una sabina l'R5 ens queda a l'esquerra, deixant el diedre.L6 amunt per lo més evident, fins una petita feixa i un diedre amb parabolts que ens porta fins la falsa feixa.L7 i L8 amb trams d'Ae i després trams en lliure.L9 i L10 amb tendència a l'esquerra que ens deixen a la feixa.D'aquí es pot anar per un diedre amb una entrada dura o per la CADE fins R11. A L12 hem sortit un xic per els parabolts de la CADE, i al segon hem tirat amunt, hi ha algun pitó, i seguint cap a la dreta arribes a uns parabolts que segueixes a l'esquerra fins a R12. aquest llarg fa una mica una S al revés (esquerra-dreta-esquerra).L13, el que passa per sota el gran sostre ataronjat, és més impressionant que no difícil. Està ben assegurat i té canto.Surtint de la R cap a la dreta ens trobem una reunió d'una via que passa just per el mig del sostre, hi ha un pas finet però ben assegurat i llavors seguir amb bon canto fins al final del sostre i pujar amunt fins la R13. El llarg següent (L14) costa un xic caçar el 1er pitò, però llavors es fa be. És un llarg d'Ae amb alguna sortida (al tanto a l'arribar a la R14 que hi ha algun bloc gros que no és gens de fiar!!! vigilant una mica no hi ha problema). L'últim llarg tira una mica cap a la l'esquerra i després amunt fins l'última reunió.En aquest llarg hi ha un pitò a 7-8 metres de la reunió. Nosaltres vam tardar unes 7 horetes sense pressa però també sense dormir-nos (1 d'octubre 2011).El grau obligat ens ha semblat V+. Al penúltim llarg que en algunes piades marquen A1, deu ser 6b, V+/A0 obl.
-Descens: seguir un caminet que surt de l'última reunió i que va baixant per una feixa fins que s'ajunta amb la baixada de la Feixa.Seguir fins als rappels (2x 25 o un de 50 metres), i d'aquí per camí fresat cap a l'esquerra fins la carretera i tornar cap al parking de les Bagasses.

1. Dormir a la zona.... Alberg de Cellers
    A la mateixa estació de Cellers, Ctra C-13 km 73

10 € la nit amb dutxa
    2€ la dutxa

973252209

1. Ei! fent propaganda al nostre blog?. Volem una comissió!!!!! Quan baixem d'escalar volem les birres a un euro!!!!!.
      Ja ho sabeu gent del blocempotrat: Quan baixeu d'escalar descompte en birres!!!!.
      Ja ens dutxarem a casa i sobarem als vivacs pollosos de tota la vida peró la birra ara passarem de ximar les del Mercadona!!!!jajajajaja