dilluns, 19 de desembre del 2011

Sant Baró a les Garrigoses.

-Cordada: Berta, Ramón i Busquets.
-Ressenya: La de romanticguerrer. Molt bona, merci Lluís!!:

-Material: Algún tascó, semàfor d'Aliens i joc de Camalots fins al 3 ( el 4 o el 5 pot anar bé per passar en artificial un tram de 6b ).
-Aproximació: Per restriccions horaries ens hem saltat les dues primeres tirades, amb la ressenya que duiem ha estat molt fàcil ubicar la via. Agafem el camí que surt al final de les escales que pujen a les Coves del Salnitre a la dreta i després de fer una baixada trobem el peu de via,cal fixar-se en una fletxa groga que hi ha al terra.

-Via: Ens ha semblat una via ben interessant. Malgrat que no deixa de ser una via de ressalts, aquests són tots guapos. A més és una via súper variada i llarga. La roca és en un 80-90 % entre acceptable i excel.lent. Com a dificultat obligada comentàvem sobre el 6a/6a+.

-Descèns: Del cim seguim una traça a la dreta que ens deixa al coll. A sota del mateix hi ha una instal.lació de ràpel. Nosaltres anàvem de nit i sense coneixer-ho. Primer de tot dir que si en aquestes condicions ho hem trobat sense cap problema senyals que és més que evident. Segon que potser no som els més indicats per explicar la baixada. En tot cas el que vàrem fer va ser tirar un ràpel a 60 des de el mateix coll,desgrimpar uns metres ( fàcil ) fins a un resalt més dret, a ma dreta hi ha una altre instal.lació de ràpel. Torem a apurar-lo a 60 metres i seguim desgrimpant uns vint metres fins a un nou resalt. Aquí hi trobem un sol espit i restes d'altres exapnsions, unes fites ens indiquen que sortim de la canal per la dreta. Així ho fem i amb alguna desgrimpadeta arribem de nou al camí de les Coves.

1. Celébro que us hagi agradat.Llàstima dels dos primers llargs,ja que estàn força bé i sont molt variats.Felicitats !
    Amadeu

2. Si que ens va agradar. La veritat és que anàvem una miqueta a l'espectativa, tant podria ser una cosa com un altre. Al final ens va agradar molt,variada i molt ben aprofitada. Te llargs molt bons que compensen amb escreix els trams de feixa.